torsdag den 31. januar 2013

Update på ro challenge

Som jeg tidligere har nævnt så har jeg deltaget i Anneli's januar ro challenge, hvor vi skulle ro min. 40 km inden 31/1 altså idag. Jeg synes det har været en rigtig god og motiverende challenge. Da januar startede tænkte jeg at det blev en udfordring, men er faktisk gået hen og blevet helt glad for at ro. Cardio og styrketræning i en øvelse, hvad er der ikke at elske?
Mit resultat for januar måned mht roningen blev knap 50 km og jeg tror jeg vil holde fast i at få straffet ro maskinen jævnligt i fremtiden. Tak for udfordringen!

1 kommentar:

  1. Du var super sej til vores ro challenge - det er er en klart undervurderet cardiomaskine. Den er fantastisk at køre intervaller på! 30 max 30 pause gør dette 10-15 gange og så er du ved at kaste op :)

    SvarSlet