søndag den 27. januar 2013

Status uge 4

Træningsoversigt uge 4

Mandag: Hviledag.

Tirsdag: 15 min. interval løbetræning, 5 gå, 6 løb, 1 gå, 3 min. løb. = 2,00 km.
5 min. roning - 1 km.
Styrketræningsprogram: Skulder, ryg og arme - Low row og fri håndvægte.

Onsdag: 45 min. spinning.
Styrketræning: ben og mave.
11 min. roning - 2 km.

Torsdag: 25 min. interval løbetræning, 5 gå, 7 løb, 2 gå, 6 løb, 5 gå = 3,19 km.
Styrketræning: Skulder, ryg og arme + mave.
11 min. roning -2 km.

Fredag: Hviledag.

Lørdag: 5 min roning - 1 km.
Bikefit fatburn 55 min.

Søndag: 10 min. crosstrain.
Fyldt styrketræningsprogram: skulder, ryg, arme, ben og mave.
11 min. roning - 2 km.

Som jeg skrev i fredags, så har min uge været travl men god. Jeg synes jeg er blevet meget bedre til at variere min træning efter jeg har startet bloggen her, rigtig positivt! I næste uge vil jeg forsøge at presse mig mere mht til cardiotræningen. Jeg kan langsomt mærke at styrketræningen bliver lettere så det er også et fremskridt. Alt i alt en rigtig positiv uge uden nogen form for kedsomhed! ;) I næste uge skal jeg prøve et helt nyt hold, så stay tooned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar