søndag den 6. januar 2013

Status uge 1


Trænings oversigt uge 1
Onsdag: 25 min. roning - 5 km.
 35 min. spinning.
Let styrke træning.

Torsdag: Fokus på kost fra dagsdato.
10 min. crossover crostrain.
10 min. roning - 2 km.
Bike fatburn 55 min.

Fredag: 16 min. roning - 3 km.
40 min. styrketræning.

Lørdag: Arbejde - hvile dag.

Søndag: 16 min. roning - 3 km.
20 min styrketræning.
6 min. løb - 1 km.

Sådan så min trænings uge ud, synes det har været en rigtig god uge hvor jeg har nået en masse. Som i kan se har jeg haft fokus på roning, hvilket er noget helt nyt for mig faktisk. Det skyldes at jeg er med i Anneli's ro challenge, det er et super interativ hun har gjort synes jeg, og motiverende at prøve noget nyt nu hvor der går lidt sport i at ro mest. Anneli's blog er iøvrigt super fed som jeg klart vil anbefale jer at tjekke ud, hun træner op til Ironman! Sejere kvinde skal man kigge langt efter.

Udfordringen er at vi skal ro mindst 40 km. inden den 31/1 og det har jeg tænkt mig at kæmpe hen imod. Roningen giver godt for arme, lår, mave og skyldre/ryg udover at det presser pulsen. Glæder mig til at se resultaterne af challengen når januar slutter, måske bliver jeg helt vildt med det?? ;) Dog ikke af vabler..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar