søndag den 13. januar 2013

Status uge 2

Trænings oversigt uge 2:

Mandag: Eksamens opgaveskrivning + arbejde. 

Tirsdag: 10 min. roning - 2 km.
Bike fatbrun 55 min.

Onsdag: Eksamens opgaveskrivning og sløj. Øv.

Torsdag: Sløj.

Fredag: 25 min roning - 5 km.
25 min. bike - kør selv: tung interval træning.

Lørdag: 16 min. roning - 3 km.
50 min. bike - kør selv.

Søndag: 25 min. roning - 5 km.
20 min. styrke træning.

Denne træningsuge har været lidt sølle og ikke særlig varierende synes jeg, jeg ser frem til at gøre det bedre i næste uge hvor træningen allerede er planlagt ind. Der er heller ikke så meget pres i skolen i næste uge, så det gør plads til ekstra meget fokus på træningen. Tilgengæld har jeg fået roet en masse, så jeg er allerede 26 km inde i Anneli's ro challenge! yay - 14 km to go inden 31/1, eller til det som er minimum nemlig 40 km.
På tirsdag skal jeg blandt andet have lavet et styrketræningsprogram, det glæder jeg mig rigtig meget til da jeg synes det er svært at finde motivation til at syrketræne med mindre det er på bodyfit hold fx, men tiden holdet ligger på passer sjællent ind i mit program desværre. Så jeg glæder mig til at få et konkret program jeg kan bruge, hvilket jo også er nødvendigt hvis jeg vil se resultater - især med hensyn til øgningen af min muskelmasse. Håber du har fået trænet mere end jeg har i denne uge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar