tirsdag den 29. januar 2013

Et eksempel fra min kostplan

Som mange af jer sikkert ved så nytter det ikke noget kun at træne. Kosten skal forsyne kroppen med de vigtige energi kilder den har brug for - her tænker jeg selvfølgelig især på protein som er et gennemgående tema både her på bloggen og i min kost. (Jeg brygger på et indlæg særligt om dette) Her er et eksempel på hvordan min kostplan så ud idag hvor jeg vel og mærke ikke var til træning men tilgengæld havde dobbelvagt på mit arbejde. Hvis jeg havde været til træning så havde jeg spist en større aftensmad, da jeg godt ved at dagens indtag er lidt lavt så er det grunden. :) Jeg vil gerne understrege at selvom dette eksempel kun rummer 1113 kcal, så sulter jeg ikke mig selv på nogen måde. Jeg lytter til min krop, spiser når jeg er sulten og taster lige præcis ind for at være sikker på at få den rigtige nærring i min mad - ikke kun for at holde øje med kcal indtaget. Fokus på massere af protein og knap så mange kulhydrater. Jeg spiser iøvrigt kosttilskud ved siden af. Jeg håber dette kan være en inspiration for nogle af jer derude, spørg endelig hvis der er noget :) Skriv også endelig hvis i vil se flere af den slags indlæg.


OBS: Anbefalingen er  personligt sammensat ud fra mine mål, vægt, højde og basal stofskifte. Det kan derfor ikke ses som en generel anbefalet sammenhæng.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar