fredag den 25. januar 2013

Sikke en uge!

Med alt for meget arbejde og eksamen oveni har jeg haft nogle travle dage. Jeg bestod min eksamen og jeg er fuldt ud tilfreds med et 7 tal. 6 moduler af sygeplejestudiet er overstået, og 8 igen for at jeg kan gøre mig fortjent til titlen sygeplejerske. Nu venter en periode med praktik, det bliver spændende.

Det kører jo bare derud af for tiden, for mig behøver travlhed ikke være negativt - jeg keder mig jo aldrig! :) Inden min eksamen stressede jeg af med 1 time og knap 20 min. svedig træning, hvilket jeg synes er helt fantastisk sådan en dag hvor der kan være pres og nerver på. Jeg forkælede mig selv i løbet af ugen med at købe en ny trænings top til sølle 79 kr i stadium af mærket SOC. Den er jeg glad for og så passer farven til mine træningsko ;)
Se flere billeder via min Instagram: Rikke_J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar