onsdag den 2. januar 2013

Klar, parat ...

START! Jeg glæder mig helt til at få styr på min kost igen fra imorgen af. Har passet min træning min. 4 gange om ugen i december og efter en hel dag på sofaen igår den 1 var det helt fantastisk at komme op og træne idag! Jeg er så klar og positiv til det her. Jeg overfaldte romaskinen i 25 min (5km.) og hoppede bagefter over på spinning cykelen i 35 min. Idag har jeg også været ude og handle så køleskabet er fyldt med sunde gode ting!
Faldt over denne her lille ananas:
How cute is that?!
Den måtte bare med hjem så må jeg smage den en af de kommende dage.
Jeg ser frem til at få bloggen op på benene og skrive massere omkring træning og kost. Håber i alle er kommet over tømmermændene og er fuld af gå på mod! For at give et bedre indtryk af hvad jeg er for en vil jeg lige henvise til fanen der hedder "min historie". :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar