tirsdag den 8. januar 2013

Life of a student

Der er pres på skolebænken i disse uger da jeg nærmer mig endnu en eksamen så er lidt flad for energi nu hvor jeg lige er kommet hjem. Det må være straffen for at springe et mellemmåltid over... har intet kød i huset for vi skal først handle senere så måtte finde noget andet at stille min lille lækre sult med ;) elsker min pepsi max, den vil jeg meget nødigt undvære da den kan tage toppen af min sukkertrang. En tern mørk stærk chokolade fra lindt er også godt når det ikke er mere end det her. Iaften venter også halvandenstime træning og det glæder jeg mig til, for have skrive dag igår på eksamens opgaven. Nu vil jeg nyde mit luxus mellemmåltid og smide røven i en times tid og koble af inden der er fart på igen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar