søndag den 20. januar 2013

Status uge 3

Trænings oversigt uge 3

Mandag: Hvile dag.

Tirsdag: 16 min. roning - 3 km.
Styrketræningsprogramet blev lavet her, det tog ca. 45 min at gennemgå øvelserne á et sæt.

Onsdag: 22 min. roning - 4 km.
Stryketræning: Skulder, ryg og arme + mave program.
12 min. cross train.

Torsdag: Interval løbetræning 24 min.: 5 gå, 6 løb, 2 gå, 6 løb, 5 gå - 2,94 km.
11 min. roning - 2 km.
Styrketræning: Ben og mave program.
Spinning 26 min.
50 squats.

Fredag: Interval løbetræning 22 min.: 5 gå, 10 løb, 1 gå, 2 løb, 4 gå - 2,63.
10 min. roning 2 km.

Lørdag: 13 min cross train.
Styrketræning: skulder, ryg og arme + mave program.

Søndag: Hvile dag.

Denne uge har været rigtig god og varierende i træningen synes jeg, dog kunne jeg godt have spinnet mere men nu hvor jeg også har taget hul på løbetræningen så udligner det vist meget godt hinanden. Jeg har fået tilmeldt mig Femina kvindeløb hvor jeg skal løbe 5 km. i slutningen af maj. Jeg har aldrig tændt vildt på løb så jeg er meget spændt på hvordan forløbet og selve løbet bliver. Men jeg har valgt at stille op for at have noget at træne hen imod og for at bevise over for mig selv at jeg kan hvad jeg vil! Desværre har jeg allerede haft smerter i mit knæ i denne uge efter løb. Jeg har tidligere har haft en overbelanstning så jeg må starte roligt og tålmodigt op :)  De næste to uger byder på meget arbejde for mit vedkommende, men med lidt planlægning så skal træningen nok komme i hus :)  Håber også at i har haft en dejlig aktiv uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar