søndag den 3. marts 2013

Status uge 9

Træingsoversigt:
Mandag: morgentræning 10 min roning - 2 km.
1 km løb 6,23 min.
Styrketræning: ben program
10 min cykling - 3,6 km.

Tirsdag: Træning med min vejleder - 20 min cykling 8,7 km.
En times styrketræning primært bryst, arme, skulder, mave og ryg.

Onsdag: Morgen træning 30 min på løbebånbet (5 gå, 20 løb, 5 gå) = 3,95 km.
Gennemsnitshastighed 7,9 km/t.
5 min. stairmaster - 22 floors.
Stryke: Mave og sidderne. Bryst, tri og biceps med frivægte (4-5 kg.)

Torsdag: Hviledag.

Fredag: Morgen træning 30 min på løbebåndet (5 gå, 25 løb) = 4,10 km.
Gennemsnitshastighed 8,7 km/t.
Styrketræning: mave, sidderne, skulder, arme og ryg.

Lørdag: Bodyfit 55 min.

Søndag: Hviledag.

Denne uge har været rigtig god, vægten er faldende og det er bare rigtig skønt. Jeg kan mærke det går langsomt fremad med løbetræningen. Morgentræningen er så lækker og fylder mig med energi hele dagen. Jeg bliver langsomt bedre til at variere min træning og i næste uge står den på mere holdtræning. Håber i har haft en god effektiv uge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar