mandag den 4. marts 2013

3 måneders status i billeder


Så rundede vi første marts, og foråret er snigende på vej. Jeg har gjort statusen op i form billeder og har valgt at dele to med jer. Der er alligevel sket en del, og røget 5,2 kg på 3 måneder - ikke et voldsomt vægttab, men alligevel nok til at det kan ses og folk kommentere på det. Min træningsstruktur har også ændret sig og det synes jeg også ses på billederne da der er kommet styrketræning på programmet. Mit nye mål er at komme under 70 inden jeg skal løbe kvindeløbet den 26 maj, så der ligger stadig en masse arbejde og hård træning foran mig. Jeg har iøvrigt uploadet mine tabte cm under fanen "Vægttab og mål", hvis i yderligere er nysgerrige. Jeg vil arbejde hen imod at skrive et indlæg med forslag til mellemmåltider og frokost, da jeg i forvejen har smidt to indlæg op med inspiration til aftenmaden. Til morgenmad får jeg proteinshake så der er ikke så meget at skrive om, der udover her jeg også været kort inde på de protein kilder og produkter jeg bruger eller har brugt her.

Jeg vil til sidst tilføje at jeg savner kommentarer fra jer der læser med, hvad fungere på bloggen - hvad gør ikke? Er det for kedelige indlæg? Hvor sjællent? For lidt træning/ for meget kost? Eller noget helt andet? Jeg er meget modtagelig for både ris og ros, nu da bloggen har været i luften i 3 måneder er det også tid til status fra jeres side af synes jeg! :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar