torsdag den 7. marts 2013

Modgang

Efter to måneders hårdt arbejde med kost og træning er jeg for første gang demotiveret. Eller rettere mødt modgang i mit sind. Selvom resultaterne er rimelig tydelige (se forrige indlæg). Jeg nærmer mig min eksamen mens jeg stadig passer min træning 5 gange ugenligt, passer studiejob, skal være en god kæreste,  læse lektier, forberede madpakker/snacks og puha. Der sker mange ting omkring mig og jeg føler lige pt at det er lidt svært at følge med og have det store overblik. Jeg bruger nok for meget tid på at spekulere og forsøge at planlægge alt. Jeg slipper tøjlerne lidt fra kostplanen frem til på mandag men holder fast i træningen som planlagt, jeg kan mærke at jeg har brug for et lille pusterum fra al "fikseringen" med nærringsindhold, madpakkeræs, veje mad af og taste ind osv. Snart er der kun to måneder til min udfordring og der skal jeg have fuld kraft til at yde mit optimale så hvis jeg skal have et par fridage så at sige er det nu. Jeg skal bruge dagene til at planlægge nye mål og samle mental energi og motivation. Helst uden for stor en vægtøgning selvfølgelig...
Lyder det helt ude i hampen med et par off-dage? hjælp...
Idag har den så stået på totalt afslapning/ lørdagshygge efter praktik med jumpsuiten på hele dagen. Godt at morgentræningen kalder igen imorgen!
Har i nogle gode tips til at komme igennem en modgangsperiode hvor humøret ikke helt følger med? hvordan kommer du bedst igennem cravings?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar