torsdag den 14. marts 2013

Modgang - igen!

Suk! i sidste uge var der mental modgang på motivationsfronten og i denne uge er min krop imod mig. Jeg troede at jeg havde halsbetændelse, men det slap jeg så for med skrækken tilgengæld er mine infektionstal tårn høje og jeg har startet i pencelinbehandling igår onsdag. Synes jeg kæmper lidt i modvind, men der er selvfølgelig heller ikke nogen der har lovet det skulle være nemt.
Det er ellers gået fint med at holde den nye kostplan her mandag, trisdag men efter jeg blev syg så har det knebet lidt med appetitten. Jeg bliver let svimmel, halspine, hovedpine,  kvalme og feber hedeture.. puha. Håber på hurtig bedring og effektive vitaminer, for er allerede træt af at ligge på sofaen og orke ingenting! øvøvøv.
Det positive er, at jeg heldigvis fik  min eksamen ud af verden i denne uge inden jeg blev syg og har fået rigtig meget ros for den. :) Nu vil jeg igen overlade mig til min vanddunk, fjernsynet og dyne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar