søndag den 10. marts 2013

Status uge 10

Træningsoversigt:
Mandag: morgentræning. 20 min crosstrain.
Styrke: skulder, arme (bi og tricep), ryg, baller (sqauts), mave og sider.

Tirsdag: morgentræning Løb 5,37 km (5 gå, ca. 31 løb ca. 4 gå) 40 min.
gennemsnitshastighed 8,1 km/t.

Onsdag: 30 min crosstarin aerobics mode.
Styrke: skulder, arme, bryst, ryg, mave, sidder og sqarts.

Torsdag: hviledag og usund dag.

Fredag: morgentræning: cykle 30 min - 8,60 km.
Styrketræning af ben.

Lørdag: Usund dag

Søndag: usund + Arbejde

Well, som i nok har kunnet fornemme på mit sidste indlæg så er jeg ikke så motiveret lige på stående fod. Som i kunne læse så er jeg lidt presset på mit studie osv, og det tager toppen af overskudet til at holde hovedet koldt så at sige. En mental udfordring. Jeg har været et let offer for fristelserne i denne uge. Det beretter vægten også, nu da jeg vejer 76 kg. igen trods at jeg tidligere på ugen var nede på 74! Damn it.. Men kan jo kun lægge skylden på mig selv, min søde tand og store mund. Fire træningsgange blev det dog til, men når man spiser forkert så nytter det jo dårligt noget. Det er jo 70% kost og 30% træning der giver resultater. Men der er kun en vej og det er op på hesten igen, jeg vil ikke lade et par dage med cravings slå mig helt ud. Jeg brygger på en plan for den næste periode i samråd med min vejleder og den offenliggøre jeg imorgen. Så stay tooned! Ny uge, nye mål!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar