tirsdag den 19. marts 2013

Back in the game!

Efter jeg har ligget syg i sidste uge har jeg en smugle at indhente og jeg er heldigvis top motiveret!
Jeg startede dagen med morgentræning (primært cardio), praktik og så efter middagstræning (styrke).

Kostplanen så således ud idag:
Morgen: Herbalife shake m. skummemælk.
Frokost: Herbalife shake m. skummemælk og 150 g. honning melon on the side.
Eftermiddag (efter træning): Bodystore protein shake på vand.
Aftensmad: Frikadeller (200g.) m. gulerødder (65g.) og ærter (200g.).
= 108 g. protein / 1037 kcal.
Det lyder af lidt, hvilket det også er men det er nødvendigt hvis jeg skal gøre mit håb om at nå mit mål inden slutningen af maj efter jeg har været syg oven i hatten. Tilgengæld er jeg sikret alt hvad jeg skal bruge i Herbalife's shakes så min krop ikke lider nogen nød :)

Less is more! Jeg har været på hele dagen, haft stabilt energi nivau og har det rigtig godt her til aften. Glæder mig dog lidt til en velfortjent hviledag imorgen oven på sådan en Beast-mode dag i centeret ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar