søndag den 17. marts 2013

Status uge 11

Træningsoversigt:

Mandag: Løbetræning : opvarmning 5 min gå, 5 løb,
Interval: 1 min. gå 1 løb x 7 gentagelser = 25 min ialt 3,5 km.
Inceline walk i 10 min med hastighed 5,0 km/t, elevation 10% = 0,80 km.
Styrke: squarts og ben.

Tirsdag: træning med en veninde.
15 min crosstrain.
10 min på løbebåndet.
styrke: arme, skulder, ryg, bryst, squarts og mave+sider.

Onsdag: syg
Torsdag: syg

Fredag: 18 min cross train og 3 styrkeøvelser til armene.

Lørdag: Små styrkeøvelser der hjemme.
Søndag: Hviledag.

Som i nok kan se på mit forrige indlæg, så har jeg været syg i denne uge og på pencelin. Virkelig nederen! Har ligget i over to døgn på sofaen og set alt for mange film, og da jeg prøvede at træne fredag kunne jeg tydeligt mærke at det var min krop alligevel ikke helt klar til endnu. Jeg håber på en frisk aktiv uge i næste uge, da jeg klart har det bedre nu heldigvis :) Det er bare så træls at være syg! Jeg håber i har haft en bedre mere aktiv uge end mig derude, stay tooned der er stadig massere af mål der skal nås!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar