søndag den 24. februar 2013

Status uge 8

Træningsoversigt:
Mandag: hviledag og mega synde dag!

Tirsdag: Morgentræning .. Løb 35 min. hvoraf de første 5 min gik jeg.
Gennemsnitshastighed 8,4, ialt 4,89 km.

Onsdag: Dobbeltvagt på arbejdet, nåede dog at svinge forbi træningscenteret imellem tiden og få 35 aktive minutter i hus inden aftenvagten.

Torsdag: Morgentræning .. Interval løbetræning: 5 min gå, 10 løb 5 gå. ialt 2,30 km.
30 min. styrketræning af skulder/bryst, arme og ryg.

Fredag: Stairmaster 25 min - 88,6 floors.
30 min. styrketræning af ben og lidt bryst + arme.

Lørdag: Cykling frem og tilbage fra mit hjem til træningscenteret: 8,5 km.
Interval løbetræning 38,20 min - 5 km.
Styrketræning skulder/bryst, arme og ryg + mave.

Søndag: hviledag.
Beklager at der ikke har været nogle indlæg løbende i denne uge, men mobil appen driller mig og vil ikke udgive mine indlæg derfra - heller ikke hvis jeg ligger dem ind som planlagt. Suk! Men det har også været en tralv uge. Ugen lagde MEGET syndigt ud, vi snakker pizza og kage. Både min kæreste og jeg havde virkelig cravings så vi dukkede under.. i stor stil! Det resulterede i at vi begge fik det så skidt bagefter og der går LÆNGE inden vi skal synde så voldsomt igen. Puha.. Ikke spor godt, men en erfaring rigere og man er vel kun menneske.Tirsdag var jeg back on track igen og hurtigt føltes kroppen normal igen. Jeg er begyndt i praktik i denne uge og det har resulteret i at jeg er ret brugt når jeg først er færdig der om eftermiddagen og hvis jeg evt. oven i skal arbejde om aftenen så er det virkelig svært at få presset træningen ind. Derfor har jeg eksperimenteret med fastende morgentræning i denne uge, og det har faktisk fungeret rigtig godt - selvom det ikke er særlig sjovt når uret ringer 05.45 - så oplever jeg at jeg har mere energi til resten af dagen når jeg har kick startet dagen med træning. Selvom træningspasset om morgen er lidt kortere end ellers så er det jo bedre end ingenting, så morgentræningen vil jeg prøve at holde fast i når jeg er presset på tid i hverdagene. Nu når den på forberedelse af madpakker! Fail to plan - plan to fail ;)
Håber i har haft en dejlig uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar