søndag den 17. februar 2013

Status uge 7

Træningsoversigt:

Mandag: Hurtig workout! 5 min roning - 1 km.
15 min. Stairmaster- 53,7 floors.
Styrketræning: ben.

Tirsdag: 60 min. spinning
Styrketræning: skulder, arme og ryg + mave.

Onsdag: Træning med min vejleder. Løb 4 km med 2 min opvarmning og to gå pas a ca. 30 sek - samlet tid 28, 50 min. Derefter styrketræning med særlig fokus på maven,  sidderne og arme. Træningen tog ca 1 time og 45 min og pulsuret berettede om en god forbrænding på over 850 kcal, woho!

Torsdag: Hviledag.

Fredag: 5 min gå på løbebåndet, derefter 20 min løb - 3, 04 km. Gennemsnitshastighed 9,2.
Styrke: arme, skulder, ryg og mave. Tre nye øvelser tilføjet.
12 min. crosstrain.

Lørdag:  15 min. stairmaster - 50,6 floors.
Styrketræning: Ben x2 og mave.
Søndag: Hviledag.

Denne uge har været rigtig godt og varierende med hensyn til træning synes jeg. Især onsdag var en killer da jeg trænede med min vejleder, og fik lavet nogle andre øvelser end når jeg normalt kører mine programmer. Jeg er mere optimistisk med løbetræningen selvom der er langt igen til at jeg er tilfreds, men det bliver nok også nemmere når jeg får tabt nogle flere kilo. Idag er mine ben helt smadret efter Leg day hardcore igår hvor jeg kørte ben programmet igennem to gange - en gang som normalt og en omgang tung. Puha lækker følelse! Fra næste uge af starter jeg i praktik, så jeg vil have meget fokus på at få forberedt mine madpakker så jeg ikke falder i, og samtidig får det energi jeg skal bruge i løbet af en tralv dag. Håber i har haft en dejlig uge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar