søndag den 10. februar 2013

Status uge 6

Træningsoversigt:

Mandag: 28 min. interval løbetræning: 5 gå, 8 løb, 2 gå, 8 løb, 5 gå. = 3,30 km.
Styrketræning: Skulder, arme og skylder.

Tirsdag: 25 min. crosstain aerobics program.
Styrke: Skulder, arme og ryg - low row og fir håndvægte øvelser.

Onsdag: Spinning 60 min.
Mave program.

Torsdag: løb 4 km uden pause 8,5 i hastighed - 28,20 min.
Styrke: skulder, arme og ryg. + mave.

Fredag: sommerhus
Lørdag: sommerhus
Søndag: sommerhus

Trods "kun" fire dages træning i denne uge er jeg okay tilfreds med ugens udfald. Det var en motiverende mile pæl for mig da jeg klarede 4 km i et streg på løbebåndet i torsdags, og jeg havde faktisk overskud bagefter så jeg kunne nok godt have presset den sidste kilometer ud også hvis jeg havde haft tid til det. Nu er jeg ikke så bekymret længere for distancen jeg skal løbe til maj (5 km), for jeg ved jeg kan! Nu kan jeg tilgengæld også arbejde hen imod at løbe den med en ok tid forhåbenlig når vi når til "den store dag".
Her i weekenden har den stået på lidt for god mad, kage og totalt afslapning og det kan jeg godt mærke på min krop så det bliver godt at komme tilbage til hverdagen, træningen og clean slate med kosten. Glæder mig til onsdag hvor jeg skal træne med min vejleder for første gang, det er en fantastisk støtte jeg har der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar