tirsdag den 5. februar 2013

Mad med pift

Min mad er ofte simpel især i hverdagene, da jeg er inspireret af clean eating princippet. Enkelte grøntsager og mest protein som er kød eller æggehvider. Hytteost med lav fedt procent er også et hit! Jeg elsker mad og alle de smagsindtryk der følger med. For at friske min mad op som udover at dækker mine næringsbehov skal det også kunne tilfredsstille mit madelskende hjerte, det gør jeg ved at spice maden op med kryderier fra min køkkenhylde og især friske kryderier. Jeg tænker også meget på hvordan maden ser ud og vælger derfor tit grønsager med farver fx peberfrugter, broccoli, gulerod osv.
I sommerperioden dyrker vi selv kryderier, tomater og chili i vores have. Sidste år forsøgte vi os med ananaskrisebær som noget nyt, og det var super lækkert dog blev busken enormt stor. I år bliver forsøget at dyrke hvidløg, forårsløg og spinat og vi skal selvfølgelig have tomater og chili igen :)
Kom frisk forår!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar