mandag den 1. april 2013

Kommende mini triathlet

Det er jeg! Eller... det skal jeg blive!
Jeg kæmper stadig med at få mit helbred på højkant og brygger på en ny træningsplan som forhåbenlig kan skåne mine dumme knæ bare lidt men samtidig gøre så jeg kan nå mine mål. Men nu er jeg også tilmeldt Kvinde tri, så jeg træner hen imod følgende:

Feminas Kvindeløb 5 km d. 16 maj
IFORM Kvinde tri (300 m. svøm, 20 km cykling, 4 km. løb) d. 9 Juni.

Jeg har sommerfugle i maven ved tanken men ved også der venter mig nogle seriøse hårde uger, da kost og træning skal gå op i en højere enhed for at jeg kan prestere mit bedste til de to løb. Heldigvis bakker min kæreste og mine forældre mig meget op, I CAN DO THIS!
Weekenden efter den 9 har kæresten og jeg booket wellness weekend som "gulerød" oven på to løb på 14 dage, glæder mig allerede rigtig meget. Jeg har iøvrigt aldrig stillet op i noget lignende før, ever så det er noget helt nyt for mig men meget motiverende :)
Håber i har haft en god påske derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar