søndag den 7. april 2013

Status uge 14

Træningsoversigt:
Mandag: Løb 5 min gå 10 min løb.
Cykling  (motionscykel) på 20 min. -10 km

Tirsdag: Hjemmetræning. 2,2 km udendørsløb på 17 min. (med små gå pas)
1,30 min trappe step x 2, højt tempo.
Lunges 20 x2
Squarts 20x2
Exercise tupe øvelser: Bryst/ryg og bi og tricep 30x2
2 min. Sjipning

Onsdag: Hviledag.

Torsdag: Cykling 13 min -5 km
15 min powerwalk, gennemsnitshastighed 5,3, elevations gennemsnit 7,0% - 1,8 km.
Stryke: Stivbenet dødløft 15 kg 20x3, bryst, skulder, arme, mave og sidder.

Fredag: 10 min stairmaster 35 floors.
cykling 10 min.4,1 km.
Styrke: Arme, skulder, bryst, ryg.
Transport cykling i forhindelse med praktik ialt 17 km (tracket med Endomondo)
Lørdag: Rask gårtur 33 min - 3,3 km.

Søndag: Hviledag

Jeg synes ugerne flyver afsted, og jeg forsøger at variere min træning mere. Men Alligevel er jeg lidt bekymret om det er rigtigt det jeg gør, om jeg vil nå at præstere så godt som jeg selv lægger op til og om jeg vil nå mit vægttabtsmål, nu har vægten trods alt stået stille i en månedstid.... Ellers har det været en god varierende uge synes jeg, og har ikke så meget at tilføje til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar