søndag den 28. april 2013

Status uge 17

Mandag: morgenløb 3,20 km på 24 min.

Tirsdag: hvile

Onsdag: 10 km cykling 25 min.
stairmaster 10 min. 38,3 floors.

Torsdag: hvile

Fredag: cykling transport knap 10 km.

Lørdag: 8 min gang knap 1 km løb.

Søndag: havearbejde 2 timer.

Som i nok har bemærket så er her stille på bloggen pt. Løbene nærmer sig og jeg har store problemer med mine knæ hvilket påvirker mig i den grad negativt. Jeg har føler ikke jeg står til, og synes det er så frusterende at have ondt - nogle dage er det selv ved hverdags aktiviteter. Jer der har fulgt mig i et stykke tid kan også se at min træning er nærmest ikke-eksiterende nu i forhold til hvad den har været på 5 ganges max om ugen. Det er dybt frusterende. Nu er jeg endnu mere glad for at jeg ikke skrev mig op til et halv marthon i sin tid.. Målet må være at kunne magte at gennemføre løbene, og så fuck tiden - det er vigtigere at jeg ikke får en alvorlig skade. Så således er tingene lige pt kort fortalt og som i nok kan fornemme så tager det på mit overskud og derfor halter det alvorligt med blog indlægs. Vægten er stabil på 75-76 kg.
Håber det kører bedre med jeres træning end med min. knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar